نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
لوکاکو زیر ذره بین بیانکونری، احتمال بازگشت زاتزا

لوکاکو زیر ذره بین بیانکونری، احتمال بازگشت زاتزا

گزارش های امروز مدعی شده اند که یوونتوس نمایندگانی برای تماشای بازی اورتون ― وستهام فرستاده است تا شرایط روملو لوکاکو را ارزیابی کنند، در عین حال احتمال بازگشت سیمونه زاتزا از وستهام به یوونتوس نیز وجود دارد.

 

بیانکونری از مدت ها پیش به لوکاکو لینک شده است و تصور بر این است که او می تواند جانشین مناسبی برای ماریو ماندژوکیچ در تابستان آینده باشد.

 

بر اساس گزارش وب سایت کالچومرکاتو، نمایندگان قهرمان ایتالیا در زمان بازی در ورزشگاه گودیسون پارک حضور داشته اند تا شرایط بازیکن بلژیکی را ارزیابی کنند.

 

تافی ها درخواست مبلغ بالایی برای او دارند و یوونتوس نیز تا زمانی که تمام جنبه های بازی لوکاکو را مورد بررسی قرار ندهد پیشنهادی ارائه نخواهد داد.

 

همچنین، این وب سایت خبری گزارش کرده است که این نمایندگان سیمونه زاتزا که به طور قرضی در وست هام توپ می زند را تحت نظر داشته اند.

 

بر اساس قرارداد قرضی زاتزا که 5 میلیون یورو است، پس از انجام 14 بازی برای چکش ها این باشگاه متعهد است با مبلغ 20 میلیون یورو قرارداد او را دائمی کند.

 

با این حال، زاتزا در لیگ برتر مشکلاتی داشته و این ایده برای سران بانوی پیر وجود دارد که درنقل و انتقالات ژانویه او را به تیم بازگردانند.

 

یوونتوس می تواند تا انتهای فصل از زاتزا استفاده کند و در پایان فصل او را به باشگاهی در ایتالیا بفروشد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد پارسافر
محمد پارسافر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: